tugceyleminnak Ben sevilay bozkurta gidiyorum, arkadaşım da yakın zamanda onda doğum yaptı çok memnun kaldı
GgKk654 @Tuba-tk sevilay hanıma 37. Haftamda gittim 38.de 2. Muayanenm oldu ver 38+3 te de doğum yaptım memnun kaldım mı kaldım ama doktpr son 5 dk geldi doğum oldu ve dikiş atıp çıktı. Dopumda tüm iş ebede bitiypr ve ebeden cok memnun kalmıstım. Beyhekim hastanesinde Nagihan ebe