kelebek03-6 G_n_l12 a101 den😅 kullanmadım henüz doğumdan sonra kullanacm inşallah ama kullananlar çok memnun zaten hepsi aynı işlevi görüyo o kadar para vermeye gerek yok 😅🤷
Pelinakcn G_n_l12 ben BİM’e gelen katlanan setlerden almıştım. Henüz kullanmadım bebeğim doğmadığı için ama gayet güzel duruyor
Deletedmom52620 kelebek03-6 bende a101 den aldım güzel gibi geldi BİM’den file aldım uymadı ama filesini aldınız mı ?
G_n_l12 kelebek03-6 evwt bnde uygun bişi arıyorım bugün şoka gelmişti ama hiç bir şokda kalmamştı bulamadm
Omay0707 3prens71 kullanmadım ama yarın almayı düşünüyorum cogu arkadaşım oradan aldı plastigi saglamdı
3prens71 Omay0707 magazada bulamadım bnde sıtesnden sıparıs vermeyı düşünüyorumda kararsz kaldım aslında guzel sağlam gbı ama alınca resım atarmısınz😊
kelebek03-6 Deletedmom52620 hadi yaa bende filesini bimden aldım ama hiç denemedim bebiş doğunca denerim dedim kaldırdım hepsini 🤷
Deletedmom52620 kelebek03-6 olmadı file küçük geldi kıza söyledim fişi kaybettim dedi getir abla gene sen bizim malımız sonuçta iade edeceğim bence denemelisin sende
Jadewinder Ayaklı küvet düşünüyorum ben ama çok pahalılar :( ama ayakta daha rahat ederim gibime geliyor
Pelinakcn Jadewinder bende öyle düşünüyordum ama yeğenimde ütü masasının üstüne koyup küveti öyle yıkıyorduk hem boyu ayarlayabilirsiniz hem ekstra masraf ve yer kaplama olmaz