Aytnnn ben geçen cuma sancı diye gitmiştim hastaneye ama o da yalanci sanciymis meger
Yalancı sancılar genelde dinlenince geçer ama bende o gün olan sancı dinlenirken başlayıp geçmemişti pozisyon değiştirince fln gittiğim hastanedeki ebem sağolsun biraz anlattı ordan bildiğimi soylıyım
Bel ve karin bölgesi tamamen ağrır , karnın üst kısmında eğer sertlik hissedersen bu gerçek doğum ağrısıdır demişti ve sancılarının sıklık kazanmış olması lazım mesela yarim saatte bir olup bi süre sonra 9 10 dk da bir oluyoda bu gerçek doğum sancisidir bi de tabi yatarken geciyo olması da etken ama bu yalancı sancıca da olabilirmiş 😊