Hilalozc Böyle bir post ben de açacaktım tam burayı buldum🤣 2 gündür kızım çok sakin, 23. Haftaya girdik biz biraz haftamız size göre daha küçük ama hissetmeye başladığım için 19 dan itibaren şimdi bazen çok net ve güçlü yapıyor bazen hiç yapmıyor gece hissediyorum gündüzleri de bazen uyandığım zaman hareket ediyor ama bi anı bir anını tutmuyor ve hemen korkmaya başlıyorum 🙄 Annelik bebek karnındayken başlıyormuş meğersem. Bugün yine çok nadir hareket etti mesela bekliyorum şu an hareket etsin diye dediğiniz gibi her dakika da gidilmiyor doktora. Ayrıca ben kilolu hamileyim:( Ama hissediyorum yani. Karnimi falan sarsıyorum uyuyorsa uyansın diye ama bana mısın demedi hafif pıtlıyor o kadar… Doğuma kadar neler yaşayacağız kim bilir