aleyulutas Bugün çatımın biraz basık olduğunu söyledi doktorum 38. Haftadayım, açılmam var, bebeğin kilosu 2700 minyon bir bebek olduğu için normal doğurabilirsin dedi ama tedirgin oldum yine de bu durumu yaşayan var mı? Doğum süreci nasıl geçiyor
tunaliseray aleyulutas 39+6 dayız benimde çatım üstten basıkmış ama bebeğim 3400 şu an iri değil ve kafasıda çok büyük olmadığı için normal doğum yapabileceğimi söyledi doktorum. Bekliyorum bende nasıl olacak diye.
Ozlemyeni aleyulutas ay aynisini bana dun soyledi doktor bebeklerin kilosu bile benzer😊 napicam bende bilmiyorum dunden beri herkese mesaj yaziyorum napcam diye
aleyulutas Aybukeninannesi01 Bence sonuna kadar gidin yine olmazsa son çare sezaryen düşünün, ben öyle yapacağım pazartesi tekrar bakacak ona göre karar verelim dedi ama ben normal istiyorum inşallah olur
Nurhayatkuzey Bu durumu bende yaşadım canım kızıma hamileyken. Doktor basiklik olduğunu söyledi ama bebegin kafası küçük olduğu için problem olmaz normal doğum yapabilirsin dedi. Öylede oldu tek dikişle normal doğum yaptım çokta kolay yaptim. Hiç tedirgin olmayın doktor bi problem görse olmaz der zaten. Insallah sizinde rahat dogumlariniz olur😊
aleyulutas Nurhayatkuzey amiinn inşallah bunu kafama takıp stres yapmak istemiyorum Allah’ın izniyle çok güzel geçecek inanıyorum 🙈
Aybukeninannesi01 aleyulutas bende normal istiyorum ama eşim askeri personel izni bitiyor kızımında doğacağı yok 😂valla ondan sezeryan mı olsam diye düşünüyorum 🤨 çok kararsızım
Dilber2210 Benım de çatım dar doktor büyük ihtimalle sezaryen dıyor normal dogum zor olur dıyor. Ayrıca bende gebelik şekeri var ve kan tahlilimde gebelik zehirlenmesi görünüyor Bi deger zaman gectıkce düşecekmiş bu da tehlikeli tabi. Her ıkı dogum şeklini artısı eksısını anlattı kararı bıze bıraktı bızde sezaryen dedık dogum esnasında bısey olur dıye korktuk dogru karar mı verdık bilmiyorum. 38+0 dayz sancı ve acılma da yok🤷♀️