Benim de bebek 3 hafta ondeydı karın bolgesi kılosu sonn2 haftadır az alıyor haftada 110 gram almıs bu hafta normal dedı doktor ama yani haftasıyla suan uyumlu ama bası buyuk 4 hafta onde anlamıyorum ya nıye böyle oldu ben de şeker hastalıgı da cıktı yıyorum ama kusuyorum hep nedense mıdem kabul etmıyor bobrek buyumesı var bende ondan mı acaba bılemıyorum