Asli84 Gecem1 sanırım sizde benim gibi soğuk almışsınız. Geçen hafta sezaryen oldum aşırı terlemem vardı hastanede 1 2 defa klima açtım. 4 5 gündür boğaz ağrım, aşırı terlemem ve üşümem var. Titreyerek uyanıyorum resmen.
Zeyneb12 Gecem1 bağışıklığımız düşüyor bu sebeple kolay hastalanabiliyoruz siz beslenmenize dikkat edin
Gecem1 Asli84 benim halsizlik fln yok ama sabit bir boğaz ağrım var korona flnmi kaptım diye düşündüm bende