Bereninannesi Güzel anneler az önce tansiyonumu ölçtürdüm büyüğü 9 küçüğü 4 çıktı 12+2. haftamdayım gebeliğimde sıklıkla tansiyon düşüklüğü yaşıyorum benim gibi aynı durumu yaşayanlar var mı varsa tecrübelerini aktarabilir mi? Teşekkür ederim şimdiden.
Seda35 Bereninannesi Benimde tansiyonum hep düşük canm 8 5 bas donmesi olursa tuzlu ayran ic dedi doktor düşük tansiyonda sknti yokmuş yüksek olmasindan sa
Talihimyokbahtimkara Bereninannesi Bende yaşıyorum aynı durumu kuzum malesef benimde en son 9-5 çıktı ama normal olduğu söylendi gebelikte. Yüksek tansiyon olursa sıkıntıymış ama düşük tansiyon normalmiş bende abartmadan tuzlu tüketmeye çalışıyorum oda biraz ödem yapıyor ama en azından tansiyonumu dengeliyor değilse gözümü açamıyorum
EmineDefneGokce Bereninannesi gebeliğe bağlı olabilir ilk gebeliğimde 9 ay boyunca 8-9 arası çıkardı doğumdan sonra düzeldi. Şimdi yine hamileyim yine düşük çıkıyor
Enisinannesi Dün baktığımda 8.9du bugün kaçtır kimbilir 😂 düne göre bugün sarsıyor çünkü . Düşük olması normal ayaklarını yukarıda tut başına yastık koymadan yat biraz dinlen .düşük olması degl yüksek olması riskli cnm . Geçmiş olsn