Flyderndkk 18 haftalık hamileyim 13 haftamdan itibaren kullanmaya devam ediyorum, kanamam falan yok, bebek tutunması adına bir zararı yok zaten önlem amaçlı verdi doktorum bana fitil olarak verdi ben kullanamadım iğnesini yazdı 10 günde bir vuruluyorum,