Rabianurbudak 3 gündür çok fazla bel agrım oluyordu geceleri uyuyamıyordum sımdı 1 saattir sancım var neden bilmiyorum 🤷♀️ Aranızda böyle olan varmı
kubra1204- Rabianurbudak doktoruna gitmen daha iyi olur. Nst ye bağlarlar riske atma kendinide bebeğini de