moom222 Kızlar ben tsh için ilaç kullanıyorum levotiron 75 mg sabah sekiz buçukta içmiştim tiorit hapını unuttum tekrar ictim vitamin hapını içeceğime tekrar tiroit hapı içtim braz ocne bişey olur mu 35+5 haftaligim
1prenses2prensyenigebe moom222 doktoruna ulaşabilirsen ona yaz yada gittiğin hastanenn acil doktorunu ara ben hastaneyi arayıp doktoru bağlar mısınız diyorum bağlıyolar ordan sorarsın en kötü gel derse de ona göre çözüm bulursun cnm
ikincicivcivim moom222 Arkadaşa katılıyorum doktora sormak en mantıklı seçenek devlet hastanesi bile olsa numarası oluyor arayıp soru sorabileceğiniz bazen yoksa sağlık ocağına en azından sor bence ama bi şey olmaz inşallah ben 100 mg içiyorum henüz 27 haftadayız
moom222 benimmdunyamm kız nasıl kusiyim miğde bulantısı da yok kendim mi durtsem kendi mi bebek hareketleri normal ictgmden beri yarın akşam kontrol var bişey olmaz inşallah