Ebrukaracoban Kizlar 36 haftalik hamileyim. Hastane ile evimin arasi 1 saat, dogumun basladigini nasil anlayacagim yetisebilir miyim acaba , yetisemezsem diye korkuyorum
Gul_hamad Ebrukaracoban ya nisan gelecek,ya suyun gelecek,ua da agri olacak. Ilk belden baslayacak diye biliyorum. Sonra adet agrisi gibi ama 5 dakkadan bir olursa o zaman gitmelisin hastaneye. Ben de 33 deyim )
1prensgeliyor Ebrukaracoban canım Allah yardım eder biz boşuna telaş yapıyoruz o gün gelince oyle hersey tıkır tıkır işleyecekki inşallah sen dua et hersey zMnnda ve guzel olacak 😍💕
PasaninAnnesi Gul_hamad herkesde su nişan illa gelmiyo nişanı hic görmemis olan suyu hastanede patlatilan arkadaslarm var yada suyu sızıntı gbi oluo geldiğini anlamayan var, 38 olucam bende bilmiyorum nasil gelecek sanci ama herkesde ayni olmuyomus
Ebrukaracoban PasaninAnnesi Doktoruma sordum kanaman olur sancilarin olur, suyun gelse bile panik yapma rahat yetisirsin dedi ama ilk oldugu icin endiseleniyorum