Benim göğüs hassasiyetim coktu regl olmam gereken ilk gün karnım aşırı ağrıdi hasta olacağım gibi ama olmadım ertesi gün hemen burun akıntısı bademciklerim aşırı şişti sırt ve bel ağrısı aşırı çok tu denedim çıkmadı 4 gün geçirdim anca öyle çıktı geç döllenme den dolayı gec belli etti kendini ben zaten anladım bebişin haftalık olduğunu