Gizemmila Hanımlar 34+ 5’ten selam 👋 Yalancı sancılarınız ne durumda , benim gibi yaşayan varmı yoksa erken mi daha ? Sizin hikayeniz nasıl ?
Ogretmen_Anne_ Gizemmila bende oldukça erken başladı 29. Haftamda sancılanıyordum. Şuan rutin sancılarla devam ediyoruz günlük olarak 🫢
Srkya Gizemmila 32 de başlamıştı bu aralar durdu ama dün nst ye girdim bir tane çıktı hissetmedim hiç doktorum normal dedi
Ogretmen_Anne_ Gizemmila normal isterdim ama bebeğim doğum pozisyonunu almadığı için sezaryen olacağım