Bugün tüm günüm hastanede kosusturmacayla geçti
36+2 haftaligim nasipse kızim olacak insallah.
Ilk dogumum sezeryan bu sebeble 2. Doğumum da nasipse sezeryan olacak.
Bugun gün verdi doktor 12.08.2022 o an hesaplamaya kafam çalışmadı zaten beynim dönmüştü sicakdan ve yorgunlukdan
Burada Herkes erkene tarih verdi diye yazarken
benimkide çok geç tarih vermemis mi acaba 39 uncu haftanın içine denk geliyor galiba yanlış mi hesapladım ki ben valla hala kendime gelemedim de bir size danisayim dedim kafam karıştı