Melahat38
Kızlar günaydın...geçen hafta salı günü sancıdan dolayı hastanede yattım 2 gün. İlaçlarla sancılarım durduruldu 5 cm açıklıkla evde yatıyOrum şimdi. Bu geceden beri ishal,bulantı var ve kabızmışım gibi bi ağrı girip çıkıyor karnıma, belim ağrıyor. Doğum belirtisi mi bunlar? Çarşamba randevum var ama daha erken gitsem mi bilemedim 🤷♀️