Busemustafa Ben de 75lik yaptırdım. Hastaneden elmalı gazoz gibi bir şey verdiler. Kola, fanta gibi şeyler tüketiyorsanız şekeri onlardan fazla değil gibi geldi bana tadı da güzeldi açıkçası. Yalnız şöyle bir durum var. Önce kan verdim sonra içeceği içtim ardından 1er saat arayla iki defa daha kan verdim. İnsan çok acıkıyor ama buna rağmen ben de dendiği gibi bulantı, kusma yapmadı.