qokceyy Kızlar pazartesi fetal DNA için kan verdim sonucunu ve özellikle cinsiyetini cok merak ediyorum sizin sonuçlarınız kac günde gelmişti ve hangi markaydı ben panorama yaptırdım
KeremikoBayky qokceyy ben NICE e yaptırdım ABD’ye San Diego’ya gitti 10+2de bayramdan önce. 8. Günde bayramın son günü sonucum geldi. Tüm olasılıklar ve cinsiyet belli oluyor.
qokceyy KeremikoBayky Zeynepppdyg Gmzbiri peki size de ilk yaptırdığınız zaman 15 16 günde mi gelir dediler bize oyle söylediler insallah hemen gelir
KeremikoBayky qokceyy evet bana 2 haftada çıkar dediler. Ben doktorumun önerisiyle kurumu tercih etmiştim doktorum kurumu biraz sıkıştırdı müjdemizi bayrama yetiştirin diye.
qokceyy KeremikoBayky cok tesekkr ederim cevabınız için 3. Günümüz bitiyor insallah 1 hafta içinde öğreniriz bizde
mummy_to_be qokceyy panorama 6. Günde geldi hemen geldi ama maalesef cinsiyet yasak diye rapora yazılmamıştı. Umarım hastanede değil de serbest bir laboratuvarda yaptırıyorsunuzdur. Onlarda da söylememe ihtimali var aklınızda olsun.
Frida099 qokceyy hayırlı haberler alırsınız inşallah, bilirim nasıl bir duygu olduğunu, zehir gibi geçmişti.😖
qokceyy Frida099 içimden bir ses temiz gelicek diyo ama merakım en cok da cinsiyeti 🫣 suan herkes 2 ye bölündü ben kız hissediyorum çoğunluk erkek 😍