NurM1 Kubranur44 o zamanlarda bende yaşamıştım çok sert ve ağrı yaşıyordum büyüdüğünden dolayı yaşayabilirsiniz
goktugunannesii Kubranur44 normal bende çok yaşadım 38 oluyoruz hala oluyor ve doktorum normal olduğunu söylüyor. Tabii enfeksiyon riskide olabilir eğer idrarda sorun görüyorsanız yanmalı idrarınız varsa ayrıca tahlil yaptırmanız gerekir.