Arkadaşlar doğum yapalı bugün 2.gün ve hemen yara oldu doğum yaptığımdan beri gümüş kapak kullanıyordum ama sanırım ona doğumdan önce başlamak gerekiyormuş ben çok üstünde durmamıştım. Lansinohun kremini almıştım bir de ama o kremin ne kadar sürede fayda edeceğini kestiremedim şuan da da bebeği emzirirken ağlatacak duruma getiriyor beni. Acaba biraz anne sütünden sıkıp gümüş kapak kapatsam mı yoksa önereceğiniz neler var 1-2 gün içinde yok edecek 🥺