16+2 hamileyim. Bu 3. Gebeliğim diğer doğumlarım sezeryan. En son 4 yıl önce doğum yaptım. Sezeryan yerimde bir ağrı acı yok Şimdi Karnımın içi hareket ettikçe çok acıyor. Sürekli değil ama sık sık yaşıyorum bu durumu karnımın içi baya acıyor bu durumu yaşayan var mı ❌