Kızlar hiçbir şikayetim yokken sağlık ocağında kan ve idrar tahlili veriyim dedim 23 haftalık hamileyim lökosit 187 çıktı manurol verdi doktorum geçermi bebeğimi etkilemişmidir çok korkuyorum neler yapmam lazım kaşınma yanma hiçbişeyim yok nasıl bu kadar yüksek çıktı anlayamıyorum 😏