33+6yım persembe gunu den bu yana grıp gıbı agır hastaydım ben atlattım eşim ve kızım ayeşlenmeye basladı Esım ıkı gun önce test verdı ve pozitif oldugunu ögrendık
Şuan ıkısıde ıyı ara ara öksürük ateşleme oluyor karantınadayız pazartesi gunu de doktoruma randevu aldım karantınam btiyor