Lilosum 12 haftalıkken muayeneye gıttım bacak arasını goremedı kafasını yüzde 80 kıza benzettım dedı yanılma payı kac sizce burda da herkes ultrasona erkek dedi doktoruma ilk defa gıttım yenı tanıştık kendısıyle ve 3 haftalık tatıle çıktı
Kizilkafaa Lilosum 12. Haftalarda bana erkek denmişti, 15 de kız oldugunu belirtti. Yani o haftalarda cinsiyet tahminleri yanıltabilir, biraz daha beklemeni öneririm. ❤️
Yaseminf Lilosum malesef o haftalarda yanılma çok oluyor 16. Haftayı beklemek en iyisi kaldı ki bacak arasını gorememis
15689 Lilosum benimde 12.haftada bacak arasını göremedi kıza benzetti gerçekten öğrendik kızmış sizinkide kıza benziyor gibi
Lilosum Kizilkafaa Annemde dıyor kı doktor emın olmasa yüzde 80 demez bence kız 🤦🏻♀️ Burdaki herkes ultrasona erkek dedı
Kizilkafaa Lilosum Bana da burdakiler erkek demişti, boşver burayı. Ultrason görüntüsü benim kızımın görüntüsüne aşırı benziyor. Bakalım gönlündeki ne? ❤️
Deniz34_ Lilosum banada 12 ci haftada yüzde seksen erkek hatta bak buda organı dıye gostermıstı 16 da kız dedı 18 de kız dedı suan 22 yız kesın kesın kız yani 🙂
asuyalin Lilosum ne deneyimli annesi hepsi sallıyor, ikinci hamileyim ultrason fotoğrafları birbirinin aynısı. Buradakiler inanmanız acayip garip geldi bana.
asuyalin Lilosum fikrinize saygı duyuyorum, lakin doktor bunu dedi ama buradakiler farklı dedi cümlesine sinirlendim. yani bu karşılaştırma komple yanlış. Hayırlı doğumlarınız olsun
girl_boy_annesi Lilosum hayatım doktoruna güven bizim elimizde usg aleti yok bazen doktor bile yanılıyor banada 12+2 erkek ama birdaha bakalım dedi buraya attım kimi kız kimi erkek dedi 🤷🏻♀️ Sadece adı üstünde tahmin rabbim gönlüne göre versin 🥰
sersss Lilosum 12.hafta erken aslında bana da 12.haftada kız demişlerdi sonradan öğrendik ki erkekmiş
Lilosum sersss Neyse daha fazla sınırlendırmıyım kımseyı sağlıklı olsunda 😂 artık soru sormaya korkar olduk