Esrali61 Canım suni sancıdan korkma . Bende 14 Eylül de Doğum yaptım suni sancı aldım 4 5 saat adet sancısı çekiyorsan eğer ondan daha kötü değil böbrek ağrısı gibi. Ama gel gelelim ki bende açılma olmadı sezeryan oldum. Ve bebek doğduğunda gözünde kanlanma vardı biz elini vurdu sandık ama çocuk doktorumuz. Suni sancıdan olduğunu söyledi. İyi ki normal doğumu beklememişim diyorum.