mommyzx Dün idrar tahlili yaptırmıştım bugün Lökosit esteraz ++ çıktı hanımlar bu ne oluyor bilen var mı. Dün sağlık ocağından sıkıntılı bir sonuç çıkarsa biz arıyoruz dediler aramadılar o zaman normaldir diyorum ama ne anlama geliyor
benimmdunyamm mommyzx aramazlar canım zaten arasalarda ilaç yazmazlar kendi doktoruna git derler o yüzden sonuçlarla doktoruna gideceksin antibiyotik başlar