Arkadaşlar 12+4 haftalık hamileyim 9.haftadan beri ara sıra olan kahverengi akıntılarım var bu süreçlerde her doktora gittiğimde doktor bebektede kesedede bir problem olmadığını söyledi şuandada hersey yolunda gidiyo , uzun bir sürede lekelenmemiştim fakat bugün yine geldi progestanda kullanıyorum sizce kahverengi akıntının sebebi neyden kaynaklı ilk hamileliğim olduğu için bilemiyorum