Hem devlete hem özelde gidiyorum kızlar bugün devlet hastanesine gittiğimde cinsiyet için çok erken 15,16 da anca net söyleyebilirim dedi, aynı gün özele gittiğimde kesin erkek dedi bu durumu yaşayanlar var mı sonradan değişme ihtimali olabilir mi şimdiden teşekkürler fotoğraf ekledim ❤️🥰🫶🏻  https://share.icloud.com/photos/06drfWIXljJvsEN0pHtHKV7nw
 https://share.icloud.com/photos/0afjo4OvNP27aqt3lv53iBymg