Oylumbaska Bugün doktor kontrolümüz vardı doktorumuz normal doğumda olabilir dedi. Şimdiye kadar hep sezaryan demişti şimdi bende kendimi ona alıştırdım. Normal doğum ihtimali beni ürküttü. Var mı ikizlerde normal doğum yapan???
star3star Oylumbaska bir bebek hemen normal olsada o sancılardan diğer bebek çok etkileniyor strese giriyor içeride.oyuzden riske atmaya gerek yok diye düşünüyorum ama şahsi fikrim tabiki
Oylumbaska afroditt inşallah istediğiniz gibi olur. Ama normal doğumda ilk başta biri doğuyor sonra diğeri doğuyor arada zaman olması falan korkutucu geliyor 😅
gmzzmg Benim ikiside şuan baş aşağı doktor normal olabilir dedi ama daha 30. Haftadayım 😁keşke normal olsa
gmzzmg Oylumbaska yani bilmiyorum ki Birkaç video izlemiştim imkansız değil gibi 😁tabii doktorlar riske girmek istemeyebilirler
Oylumbaska star3star bence de bende öyle düşünüyorum. Yani normal doğum sürekli övülüyor ama ikiz gebelik için tehlikeli bencede.
Oylumbaska gmzzmg ben korkudan izlemiyorum hiç doğum videosu. Bir kere es kaza sezeryana denk geldim YouTube da tansiyonlarım düştü valla 😂😂😂