alonee Kızlar herkese iyi akşamlar. Şimdi sorum şu şekilde; adet tarihime göre 33+5 dört gün önde ilerliyorduk. Ama doktorumu değiştirdim. Ultrasonda 34+5 çıkıyor. Hesabı nasıl yapmalıyım ?
benimmdunyamm alonee son adet tarihin neyse ona göre yapmalisin canım farklı hastane farklı doktor farklı ultrason da ölçümler değişir o yüzden her zaman son adet tarihine göre bakacaksın
Aag06 alonee ultrasonda oynama olur her zaman benim bebek 39+0da kontrole gittin sabah 3,550 yfinkilosu aksamina dogurdum 2,950 dogdu 😂
alonee benimmdunyamm son adetimden dört gün ileri çıkmıştı eski doktorumda. Bunda bir hafta önde çıktı.
minnnie Adet tarihine göre yapmalısınız. Bebeklerim gelişimi bir-iki haftaya kadar önden veya geriden gelebiliyor. Kaldi ki ultrasondaki ölçümlerin yanılma payı da var. Son gittiğiniz doktorun ultrasonuna göre bebeginizin gelişimi bir hafta önde demektir.