Bugün ikili tarama için gittik 12+4 doktor bir kaç kez azıcık vurdu karnıma sonra tok musun dedi bebek hareketsiz mi acaba bana bir sorundan bahsetmedi. Ben birazcık eve gelince gerildim hareketsiz miydi acaba diye.
Hareketsiz olması normal mi dün gece heyecandan da pek uyuyamadım mide bulantım yüzünden de çok birşey yiyemedim randevu öncesi.