Hanımlar ben su an 33 haftalık hamileyim 31. Haftada kontrole gittiğimde bebek 2100 gramdı doktor 2 hafta ilerden gittiğini söyledi 4 kilo doğabilirmiş başı büyükmüş normal doğum zormuş vs. Bebeğim obez mi doğacak yeni doğan kıyafeti olmaz mı küçük mü olur sizce sizin bebişler kaç kilo da yada kaç kilo doğdu 🙏🏻🤰