oykumm_1233 kızlar kontrole 2 hafta var daha, sorum şu bebek kasıklarda hareketlerınıde hıssedıyorum artık sızce asagamı yuvasını yapmıs yoksa bu haftalarda kasıklarda olması normalmi bazıları normal bazıları anormal karşılıyor anlamadım korkmalımıyım ya
Deletedmom_12 oykumm_1233 ustte kalsin bende merak ettim konuyu 18 haftalikken kasikalrda mi oluyo benimki.gobegin altinda toop gibi
Meliha09 oykumm_1233 bende bugün 18 oluyorum 12 den sonra gece ve benimde sol kasığımda hiç göbekle alakası yok
Mavimsii12 Aynı sorunu nedense bende yaşıyorum 18+1 ama kaşıkla kalp gibi bişey atıyor o mu acaba diyorum 🙄