Sanal_koala00 Kızlar bugün kontrolüm vardı ultrason da 7+6 çıktım, son adete göre de 8+3 üm normal mi sizce ?
eftelya_ser Sanal_koala00 o kadar değilecek ki doğuma kadar benim önce geriden geldi sonra önden gitti baya bi süre haftasıyla uymluydu bu hafta gittiğimde 1 hafta önden gidiyor dedi😂 o yüzden akışına bırakmak lazım