Mamyyyyy Arkadaşlar merhaba 4 haftalık hamileyim sürekli adet ağrısı gibi ağrı yaşıyorum doktor normal dedi ama tedirgin oluyorum yine bu durumu yaşayan var mı aranızda geçti mi bir sorun oldu mu paylaşabilir misiniz
Semra007 Mamyyyyy doktorum bana rahmin genişlediği için olduğunu,yatınca ağrının geçiyosa bi sıkıntı olmadığını söylemişti
Minik_prenses Mamyyyyy ilk bir kaç ay adet günlerinde sancın olabilir sonrası zaten rahim büyüyor o da ağrı yapar