Kızlar kesinlikle tavsiye etmiyorum bildiginiz travma yaşattılar hakkımı hiç birine helal etmiyorum giden varsa yol yakinken vazgecsin ben doğum yaptığımda diğer cagsudan ve ataturkten hastalarda geldi onlarida dogum için üniversiteye yollamışlar akli olan bu şehirde doğum yapmasin