Zeynepppdyg zkivircik bende şeker hastasıyım ama şekerlerim iyi olduğu için iri bir bebek değil şansımı ilk normaldan yana kullanmak istşyorum doktorumda tabi bebek iri değil şekerlrrnde iyi deneyebilirz dedi daha 36 haftayım bakalım inşallah herşey güzel gider
Eleysa zkivircik diyetisyene yönlendirmişti diyet ve spor la destekledik haftasıyla hep uyumlu gitti önden gitmedi
Ozlemsarap Bende de şeker çıktı şuan 32. Haftadayiz bebis 6 gün önden gidiyor hala henüz normal doğuma engel bi durumda değil son kontrolümde kordonu bi kat boynundaydi o da şimdilik sorun değil bakalım sağlıklı olsundw nasıl doğmak isterse ben hazırım