2_kezannelik Kızlar köy gibi bı yerde yasiyorum bebek karnimda ölmüş kürtaj yapmadı çünkü Dr yok eve git kendi düşecektir dedi ama hiç bir belirti yok ki kanamamda yok nasıl düşecekki napmam lazım
Talihimyokbahtimkara 2_kezannelik Saçmalık gerçekten 14 haftalık bebeğin kendiliğinden düşme ihtimali küçük bir ihtimal ayrıca içinde pıhtı yada parça kalabilir ne ihmalsizlik bu böyle yerinizde olsam doktoru şikayet ederim bu birincisi ikincisi başka bir doktora gidin daha büyük bir yere çünkü cansız cenin anneyi zehirler belli bir süreden sonra
Semra007 2_kezannelik bu nasıl olabilir 14 haftalık bebek kendisi nasıl düşer ki.bence bir an önce farklı bir hastaneye gitmelisiniz
Flyderndkk 2_kezannelik mutlaka başka hastaneye git. 14 haftalık bebek belki kendi düşer ağrıyla vs ama ya içinde parça kalırsa. Allah korusun
Eleonora 2_kezannelik hayir canim küçük degil kendiliginden nasil düsecek anlamadim. Sen mutlaka normal doktora görün derim geçmis olsun Allah bir daha yasatmasin🙏🏻
Rabia_zanile Bence hiç vakit kaybetmeden başka doktora git ben de 9 haftalık kürtaj oldum doktor istersen bekle ama zor olur sonrasında parca kaldı mı diye yine bakmak gerek dedi senin 14 haftalık daha zor olabilir
2_kezannelik Rabia_zanile eşim yanımda degilki gurbetteyim evde düşürecek biseyler yapayım ne yapabilirim
Nazendehanim 2_kezannelik kanama hemen başlamıyor canım kese bozulmaya başlayınca düşük başlayacak yoğun bir kanama olacak
Nazendehanim 2_kezannelik 14 mu 😱 canım 3 ay bitmiş senin Allah korusun seni zehirler falan ben erken hafta sandım mutlaka doktora git kürtaj şart