Merve-8 33+4 haftalık hamileyim 3 gündür çok yoğun stres gerginlik kaygı hali yaşıyorum eşim ve ailesel sebeplerden dünden bu yana da inanmazsınız 13-14 saattir sürekli ağlıyorum doğum öncesi de üzüntüden süt kesilmesi olur mu ya da süte bir zararı olur mu
acemianneee_31 Merve-8 bende ailevi nedenden dolayı ağlıyorum ama kendimi durdurmaya çalışıyorum başka şeylere yönelerek sende öyle yapmaya çalış hiç bsey beneklerden önemli değil yaşadıklarımı bi bilsen çok ağır ama sabir ediyorum ben..
Merve-8 acemianneee_31 Dayanmaya çalışıyorum zaten bu haftalara kadar hep stresle gelmiştim ama 3-4 gündür dayanamayacağım şeylere dönüştü dünyam başıma yıkıldı resmen bebeğimle sakin sakin konuşurken bile durduramıyorum kendimi ağlamamı