Selam kızlar 😊 11 günlük yeni anneyim bir kaç gündür oğlumu emziremiyorum çünkü göğüs uçlarım çok yarıldı ve canım çok yanıyor. O yüzden sütümü sağıp biberonla veriyorum oğluma. Hatta sütüm tam oturmadı bazen mama da veriyorum mecburen. Neyse benim sormak istediğim bu göğüs ucu yarasıyla nasıl başa çıkıyorsunuz ? Eğer emzirmeye devam etseydim ucu kopacak gibiydi nerdeyse.