Ayseaysa Kizlar bebeğim neredeyse hiç oynamıyo arada çok hafif hissediyorum sadece bu gün kontrolde herşey normal dedi doktor ama yinede korkuyorum
Tugce3441 Ayseaysa normal bende ılk başlarda merak edıp haraket etsın ısterdım sımdı dur dıyorum delip cıkıcak sankı 33 haftalığım
Ecceee Ayseaysa o haftalarda benim de öyleydi hiç korkmayın, şimdi 35. Haftadayım asla durmuyor eli ayağı, 28den sonra düzene girer muhtemelen hareketleri ☺️
tazebiranne_hg04 Ayseaysa poposunu döndüyse size o yüzden hissetmiyorsunuzdur. Bende öyle gitmiştim poposunu dönmüş bize hareketleri hiç yok gibi geliyordu
Melahatakca Ayseaysa şuan bende 26+4 haftadayim 2 gün önce bebeğim hareket etmiyor diye acile gittim nstye bağladılar ultrasonla baktılar bı sıkıntı yokmuş sadece kendimi çok yormusum dinlenmem gerekiyormuş 2 gün dinlendim şuan daha iyi hareketleri artmaya başladı bence sizde biraz dinlenin
Ayseaysa Tugce3441 geçen haftalarda daha çok hissederdim bu hafta azalma oldu ondan dolayı biraz korkuyordum ama herşeyi normal dedi doktorumda
Usnac1995 Normal canım . Ben oynamıyor diye çok kafama takardım. 28 den sonra düzene girmeye başladı. Şimdi hergün illa hissediyorum ama bazı günler gündüz vakitlerinde hareketsiz oluyor akşam oynuyor. Bazen hiç mi hiç durmuyor. Fazla kafana takma şimdilik :)
Ayseaysa Ecceee inşallah bakalım bizde 26 haftalıgız geçen hafta daha hareketliydi ama bu hafta böyle oldu
Ayseaysa Melahatakca ben yorulacak biseyde yapmadım evdeyim hep ama bilmiyorum arada minik tekme atiyo o zaman rahatlıyorum