Seraysss hayır ultrasyon zaten haftasını yazıyor. Eğer 30 haftalık hamileysen başı 37 38 haftalık oluyor. Ama 40 41 e kadar yolu bar nasip kısmet normal doğum istiyorsan bekle derim ben 40
Haftaya kadar beklemek istiyorum. Çünkğ bende 30+5 günlük hamileyim