hayallliiim valla canım benim 4. Gebeliğim ama hepsi ultrason da sakindi normalde sürekli oynayan bebek ultrasona girince genelde uyurdu kızım da oğlumda hepsi doktora karşı uysallardı o yüzden ben çok istedim öyle göreyim diye ama hiç nasip olmadı karnımda öyle görmek birazda bebeğin karakteri ile ilgili kızım çok sertti hala öyle ilk oğlum o kadar uysaldı ki doğunca da öyleydi ama 3.numara karnımda da çok hareketliydi ultrason hariç doğdu 7 aylık şuan ama hala totosu yer görmez umarım bu defa sakin olurda rahat ederim yoksa yandık