Merhaba hanımlar, bebek kanalda 36+5 teyiz. Genel olarak kasılmalarım var uzun bi süredir ama ağrılı değil. 4-5 gündür yürüyüşe başladım. Yürüyüşe uzun süre devam edemiyorum vajinamda batma oluyor. Sağ bacağıma doğru. Artık evin içinde de yürürken aynı şey oluyor doktora gitmek istemiyorum bebek gayet hareketli. Açılma mı oluyor acaba?