Mnk16 bende isteyecegim doktordan ferritin degerim 4.5 ve ben asla demir ilaci icemiyorum. Bilmiyordum.bile boyle bir sey oldugunu. Buradan ogrendim. Siz kendiniz mi yazdirdiniz doktora nasil oluyor ben ozel hastaneye gidiyorum doktora yazdirip devlet acilinde taktirsam oluyor mu acaba? Annem yanimda olurdu en azindan.