symatk Kızlar annem pozitif çıktı temaslıyım bende 5 haftalık gebeyim bende pozitif çıkarsam bebeğe zararı olur mu 😔😔😔
Smsn6620 symatk hiç bir şey olmaz korkma meyve yoğurt he bol bol dinlen artık eskisi gibi ağır geçmiyor ve temaslı olduğun halde sana bulaşmamış olabilir ben eşimin suyunu felan içmiştim ona rağmen olmadım covid
umutubekleyis Olmaz bir şey merak etme ben de 5 haftalıkken kovid oldum şimdi şükür 15teyiz . Bebiş gayet iyi. Sen de içini ferah tut bol su iç c vitamini içeren şeyler yemeye çalış 😇