Minikcennetim Kızlar bugün oğlum olacağını öğrendim valla isim de hiç düşünmedik hep karşıma kız isimleri çıkıyordu öneride bulunucak bebeklerin isimlerini söyleyecek var mı 🥰🥰
kuzucumoglum Minikcennetim benimde oğluşum olacak ismini Giray düşünüyorum ☺️tabii doğuma kadar değişmez ise
Eleonora Minikcennetim ne güzel canim🥰 saglikla gelsin InshAllah 🙏🏻 Biz galiba seninle ayni haftadaydik? Isminden tanidik geldin. Ben 12+5im. 13+1 dr randevum var acaba bende ögrenecekmiyim çok sabirsizlandim☺️
Minikcennetim Eleonora canım ben gider gitmez sırt üstü yattığı için anında doktor erkek dedi ve naklen gözüküyordu sanırım pozisyonla alakalı inşallah görürsün sende evet aynıydıy senle 13+6yım bende🥰
zeynep_aytar İlk oğlum Emir asaf ikinci oğlum olacağını öğrendim şimdilik Baturalp düşünüyoruz değişmezse tabi 🥰