33+3 hamileyim doktor oğlumun kafasının genetik olarak biraz büyük dedi mesela bi hafta önden gittiğini söyledi ve çok moralim bozuldu çok kötü hissettim kndimi genetik dedi baba tarafından almış olabilir dedi sağlıklı gebe diyeti verdi bana onu yapıyorum ve son bi kaç gündür de vajınamda batma oluyo doktor kafası basınç yaptığı için dedi rabbime dua ediyorum çok korkuyorum😥 normal dedi bazı gebelerde olabiliyo doktorun yüzünden oğlumun kafası gözümde kocaman canlanıyo çok üzülüyorum. Böyle bi durumla karşılaşan varmı??