Melahatakca Kızlar bugün sağlık ocağında rutin kontrolümüz vardı kan tahlil sonucunda açlık kan şekerinin %78 olduğu çıktı aile hekimi dahiliyeye gitmemi söyledi daha önce şeker yüklemesi yaptırmıştım onda bi sıkıntı çıkmamıştı aynı durumu yaşayan var mı aceba
Gulcahan Melahatakca evet ben yaşadım diyetisyene başladım kaçıncı haftadasiniz meyve fazla tukettiyseniz sonradan gebelik şekeri oluşabiliyor muş
Gulcahan Melahatakca evet ondan bende karpuz fazla yemiştim şuan yasak en sevdiğim meyve. Şuanda günlük sadece 2 adet meyve yiyebiliyorum onlarda yanında 1 barda süt yada kefir ile ara öğünlerde bebeğe de zararı olabilir miş sizide büyük ihtimalle diyetisyene yönlendirirler
Melahatakca Gulcahan bende yarın erkenden dahiliyeye gideceğim bakalım ne diyecekler umarım bı sıkıntı çıkmaz normalde öyle şeyleri çok fazla yiyen birisi değilim ama hamilelikte ciddi anlamda iştahım açıldı
Gulcahan Melahatakca benim 32 haftada şeker çıkmıştı normal şeker yüklemesinde hiç bişey yoktu dikkat ederseniz şekeri yüksek meyvelerden uzak durun çikolata hamurlu yiyecekler yemeyin düzelir. Biz şuan 36+1 deyiz
Melahatakca Gulcahan rabbim bebislerimizi sağ salim kucağımıza almayi nasip etsin inşallah birinci dereceden yakınınızda şeker hastası olan var mi
Gulcahan Melahatakca amin inşallah canim hepimiz sağlıcakla alalım yavrularımızı kucağımıza benim ailem de de eşimin ailesinde de hatta akrabalarında da yok şeker hastalığı ben bir günde yarım karpuz bitirmeye başlamıştim o yüzden çıktı şeker
Melahatakca Gulcahan benim annemde dedemde felan var o yüzden korku sardı beni diyebilirim inşallah bı sıkıntı çıkmaz
Gulcahan Melahatakca inşallah çıkmaz sorun en kıza zamanda hastaneye gidin diyete başlayın bir sıkıntı olmaz hayırlısıyla