Mervegncyy Ayy son gunler gecmiyor diyorlardı da inanmiyordum şimdiden gecmiyor ya bir de evde olmak surekli cok fena sizde durumlar nasıl 😅
Deryak52 Mervegncyy Bende öyle derdim şimdi daha zor emzir bezini degistir üstüne günde 3 4 defa degistiyorum kusuyor ağlıyor yarım saatt bi emziriyorum uyku diye ölüyorum 🤔
Fatos91 Mervegncyy bizim de son 23 sanki zaman duruyor gibi doktorumuz her an olabilir dedi bana heyecan dorukta korku ve stres de var tabi
altnbebek Sormaa son 34 benimde o kadar gün geçti ama şu günler geçmiyor çok ağırlaştım ayaklarım şişmiş kendimi tanıyamıyorum adeta😀
Mervegncyy Deryak52 ya eminim daha zor olcak ama guzel olcak valla cok bunaldim şuan ben de uyuyamiyorum zate degisen bisi olmaz😅
Arasss6761 Son 38 benim de uygulamaya göre ama sezaryan olcak o yüzden daha az 😊 38 den sıcak çok kötü yapıyor
Arasss6761 Mervegncyy evet çok bunaltıcı sıcaklar zorluyor her gün duşa giriyorum ama duştan çıkınca sanki daha çok terliyorum 😊
Mervegncyy Arasss6761 evet iyice hararet geliyor saçlarım hic kurumuyor hasta olmadan bi doğum yapalim da hayirlisiyla🙏🤗
Mervegncyy Fatos91 yaa hayirlisiyla gelsin kuzucuklar insallah 🙏 heyecan stres aynen hic sorma cok karmaşık duygularim😅